Stor brandingværdi i CSR

Hvis du går efter brande dig selv på bedste vis, så er arbejdet med CSR det mest værdifulde for dig. Et brand er ikke bare et varemærke, det er en fornemmelse kunderne har når de køber dit produkt. Med andre ord, er det en personlighed. Dit brand skal afspejle alt det du står inde for og som kunderne ikke skal være i tvivl om. Læs mere

Derfor skal din virksomhed arbejde med CSR

Kan du sætte et flueben ved spørgsmålet: ”Er du virksomhedsejer?” og ”Jeg ønsker at min virksomhed skal udleve det fulde potentiale”?

CSR er din nye kommende bedste ven som du vil hade at elske. CSR er dét krydderi du mangler i din virksomhed, for at imødekomme dine målsætninger om et omsætningsvelsmagende erhverv.

Læs mere

CSR skal være en kultur og ikke en procedure

Corporate Social Responsibility er for mange gået hen og blevet noget der tages hensyn til af selvtvang. Men sådan skal det helst ikke være hvis du vil drive en succesfuld virksomhed. Rigtig mange iværksættere, selvstændige, nye som garvede tager ikke højde for CSR og dets vigtighed, og udelukker faktisk helt at tage del i det.

Undgå at blive en af dem. En af de som ikke udfører arbejde, hvis der ikke er en konsekvent løn til det – det er nemlig ikke rigtige iværksættere. De mennesker kan godt være ildsjæle inderst inde, men de mangler det sidste, for det er ren og skær en lønmodtagers synspunkt at agere ud fra. Hvilket det lige skal nævnes at der absolut ikke er noget galt i at være lønmodtager, der er bare mange iværksættere som driver sig ud i at være sin egen chef, men som ikke kan tilpasse sig og faktisk bare har det bedre som ganske almindelig lønmodtager. Læs mere