Branding I Øjenhøjde

En virksomheds CSR profil består af uendeligt mange bevægelige dele. Hos Koala Reklame hjælper vi ofte kunderne med at udvælge brandingprodukter der understøtter virksomhedens CSR profil og i mange tilfælde kigger vi på vores slik med logo.

Kom tæt på kunderne

Branding handler om genkendelse og et af de vildeste eksempler hvor en virksomhed kombinerer branding og CSR kunne være McDonalds der i mange år har været sponsor på OL. Et samarbejde hvor de har fået stor omtale, men samtidig også har styrket deres CSR profil som handler om sund mad.

Lige netop det at brandingen bliver til et samtaleemne er noget vi ofte ser hos kunder der køber vores logo bolcher eller slik med logo. Det betyder at lageret lige kigger ind forbi kontoret, at vognmanden lige kommer ind forbi når han kommer med en levering eller at kunderne lige bliver hængende i 5 minutter efter mødet er ovre og får en snak med medarbejderne.

Om der var jeres logo på eller ej ville nok være uden betydning. Men her er muligheden for den lille ekstra branding i jeres pakker, ude på events eller når i giver medarbejderne en julegave. Så kommer jeres logo nemlig med ud i helt nye sammenhænge og bliver set.

Samtidig giver i en gave som nydes af modtageren og den positive kobling vil ubevidst falde af på jeres firma.

 

 

 

 

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *